Thursday, January 1, 2009

Salam Tahun Baru




Selamat Menyambut Tahun Baru 2009 dan 1430H dari Biro Penerangan dan KRTDA keseluruhannya. Ada azam baru ke? Bagus la kalau ada, kalu takde pun tak pe... sebab mungkin azam tahun lepas belum tertunai. Apapun, tahun 2009 ini dijangka akan lebih mencabar dan sukar dengan cabaran ekonomi global yang diramal kian suram...

Apapun, tugasan dan tanggungjawab sebagai penghuni taman Desa Anggerik jangan kita abaikan. Jadual Rondaan SRS bagi bulan Januari hingga Mac telahpun diedarkan, dan boleh didapati melalui e-mail Group Desa Anggerik jika anda telah mendaftar. Kepada yang tidak mendaftar anda akan perolehi melalui edaran Ketua Kumpulan masing-masing atau terus berjumpa dengan Pengerusi KRTDA, Mejar Jamian. Turunla meronda, purata rondaan setiap kumpulan adalah sekali sebulan sahaja.

Semoga tahun baru 1430H dan 2009M ini akan memberikan sinar baru dan jenayah sifar akan tercapai, Insya-Allah... (Nota: juga dilampirkan di dalam e-mail tersebut aktiviti tahunan KRTDA 2008-aktif sebenarnya KRTDA ni...)

No comments: